ME!!

ME!!

Sunday, October 9, 2011

kekurangan diri

lama jugak aku xupdate blog nie..rasa mcm dah bersawang pon ada....nie tgh bersih2 kan...
cabaran di semester terakhir nie,mcm besala...ngan FYP nya,saimen melambak2,tp kira ok aku EX-IKM so xpayah nak amek entrepreneur..ntah btol ke idak aku eja tu pon tak tau laa...tgk budak2 umah aku asal nak masok kelas 2 je,pala otak masing kalo boleh nak ponteng je..sama mcm aku jugak dlu masa zman IKM..hahahhaa....subjek ni mmg mencabar bg yg kurang berminat pasai bisnes bagai...

Dan aku still single mcm dlu2...kdg2 boring2,kdg tak...besala hidup kat tmpat org nie...tp naseb baek dah tak lama...sedar tak sedar dah 2tahun setngah aku dok kat bangi nie...rasa sekejap je masa 2 berlalu...sekarang masih mencari tempat praktikal...ntah dapat ke tidak kat area2 bangi nie...mintak2 tu bagi dpt laa..sbb aku malas nak berpindah randah nie..bajet nak apply hostel je kalo ada rezeki kat bangi nie...

kepada seorang kawan,aku mintak maaf kalo wat ko terasa hati..bkn niat aku sebenarnya...tu ja yg aku bolah cakap....aku bkn jenis xboleh bergurau,boleh..dan ko pon tahu aku mmg kuat bergurau...cuma haritu aku tertacing lebih plak...aku pon tak tau kenapa...aku teringin sgt nak tegor ko mcm dlu2, tp sejak peristiwa tu, aku rasa mcm org asing plak...aku rasa aku dah tak leh nak mesra ngan ko mcm dlu....hope ko boleh maafkan aku ok.....hope ko success lah dlm apa pon...

Dan aku ada cadangan buat budak satu batch n course ngan aku....harap dapat kita wat jamuan farewell...maklum lah lepas nie maybe kita takkan jumpa dah..sbb dah sem terakhir kan...aku teringin sgt nak bergambar dgn siDIA...harap dapatlah hendaknya..itupon kalo DIA sudi..hahhaha...rasa2 aku, mmg xdapat pon...harapan aku tu jelah kan...nak wat kenangan kata org tu..hahahaa....n aku nak amek gambar sma memba satu bacth xuma skali...aku nak simpan...mna tau kot2 nnt bila dah abih blajar,tetiba teringat kat korang2 boleh la aku tatap gmbar2 tu...sbb aku rasa,aku xkan smbung blajar dah...cukup lah setakat diploma nie...

sampai disini dlu...ada masa aku akan manulis lagi...ASSALAMUALAIKUM...

2 comments: