ME!!

ME!!

Friday, April 29, 2011

SILENT MODE

kerana nila setitik,rosak semua susu sebelanga....
kenapa selalu jd mcm nie??
aku dah cuba wat yg terbaek,tp kenapa yg terburok jugak yg aku dapat..adakah kerana kesilapan aku yg lampau...mungkin....
mungkin kesilapan yg aku sendiri sudah lupa bila dan dimana ia penah terjadi....
kenapa org susah nmpak kebaikan yg dilakukan,tp cukop mudah melihat terhadap kesalahan....
kenapa dan kenapa dan kenapa???
aku bukan manusia yg perfect...
xpelah...lepas nie biar aku senyap....aku xkan gngu org,aku takkan amek tau pasal org....
aku kat tempat org nie pon mmg sorang2....
so pandai2 la aku bawak diri....
i think its better be silent rather than spoke but there's nothing inside.....
back to the basic of me.
i'm feel enough do thing that no one cannot appreciate it...
ENOUGH IS ENOUGH
SILENT MODE IS ON.
I LIKE WALKING IN THE RAIN BECAUSE NO ONE CAN SEE ME CYRING

2 comments:

Anonymous said...

susah kalau suka sangat pikir bukan bukan.. baru cakap cikit dah macam nie. ntahlah.. sorry. tc.

Anonymous said...

setiap manusia melakukan kesilapan