ME!!

ME!!

Wednesday, June 16, 2010

MOOD WORLDCUP....


dah lama rasanya aku x update blog nie...bkn ape...xtau nak tulis paer daa....hahahaha.....tambah2 plak skunk nie musim worldcup n aku pon tgh keja....so masa agak terhad untuk aku update blog nie...ape2 pon aku skunk dah itam kembali...aritu bru nak cerah sket...aley2 dpt keja tgh panas plak,nak wat cmne redha jelah...lg pon aku mmg minat keja nie...huhuhuhuhu....itam balik aku....

tuk worldcup kali nie aku memilih pasukan portugal....CR beb!!!lg satu sudah semestinya brazil...samba brazil maa....hehehehehe...sapa2 yg sokong portugal sila angkat kaki???eh3....angkat tangan daa....kaki watpa,busuk...huhuhuhuhu.....

ok...SALAM....PEACE!!NOWAR!!FUCK ISRAEL!!

2 comments:

tuan director said...

sokongan aku utk wc ibarat pelangi. tgk ja semua game.yg penting bila GOL sorak la.tak kira team mana.
gyahahaha

e-warn said...

btoi3!!
aku nak tgk gol2 yg chantek!!