ME!!

ME!!

Monday, June 28, 2010

ENGLAND VS GERMANY

semalam aku p tgk bola germany vs england.mmg best...piala dunia la katakan..mmg fight pada 20mnt pertama..tp bila germany mula membuka tirai jaringai melalui mirosalve klose,kemudian di ikuti oleh jaringan lukas podolski.....germany mendahului 2-0..englang mula melancarkan serangan..dah mendapat gol hasil tandukan matthew upson lau xsilap aku la..tp yg menjadi persoalannya...gol kedua england yg tak dikira oleh pengadil..rembatan frank lampard..bola 2 sudah jelas melintasi garis gol tp knapa ref xkira plak!!aku bkn pnyokong england..tp aku rasa dari insiden 2 player2 england dah mula patah semangat...apa pnya pengadil la!!lau gol 2 dikira..maybe perlawanan akan jd lebih menarik...nie england tros longlai dibelasah 4-1...aku xsalahkan england kalah..tp salahkan pengadil yg mengalahkan england...

1 comment:

tuan director said...

jgn salahkan pengadil, jermen mmg hebat - steven jerad