ME!!

ME!!

Tuesday, April 13, 2010

XBLEY TIDO PUNYE PASAL!!

nape ntah aku xley nak tido plak mlm nie...huuhu....dah la esok klas pepagi bute lak 2...adoyai...esok klas instrument start pkol 8pg...nsib baek cik fairuz 2 sporting abis..dtg lewat sket xdak hal...hehehehe....bkn nak amik kesempatan...lgpun dah nak abis sylibus da pon sal instrumentation nie...tnggal nak wat rivision...pastu instrument lak,da sensor technology...nie pon da nak abis blaja...almaklum lah..kan dah2 ujong sem nie....lpas sensor,math 2 plak..subjek nie yg gua goyang sket..sbb sejak azali lg xbrapa nak pandai mengira nie...hihihihi...bkn xpandai,cuma mlas sket nak study...pening tgk nombor banyak2 nie...2 pasal xleh nak jadi akauntan 2...huhuhuhuhu....tp nseb baek 2 test math yg dah lpas 2 aq bley wat....insayaallah xkena repeat math nie...doa2kan lah kat aku yerk...

yg sebenar nye aku nie xsabor nak balik kg...lame gler xblik...6bln woo.....ingat ape..tp pape hal pon kne selesaikan final exam dlu laa...bru bly nak gerak blik ke kg halaman......insayaallah aku blik nek moto kot..berkonvoi beramai2...bapak best wei!!!bkn ape,aku blik nek moto sebab nak keja mser cuti sem nie...nak cri wet lbih...borink 2 dok umah asyik mkn tido mkan tido jer keja nye....silap2 kena sound je ngan makbapak aku 2...hihihihi.....member2 aku kat perlis pon da aku roger...nak men futsal sampai lebam...wahahahahaha...lme gler siot aku xmen futsal...kaki dah ringan jer nie nak menyepak bola...kat mfi nie bkn nye aku xmen tros tp da limit...klas je memanjang.....mcm mane nak men futsal..lgpon,kat cni bley men pai pkol 12tgh mlm je...nak lebih2 pak guard lak kaco..huh...benci tol...2 yg kadang2 jer aku men kat cni..men pon xbrapa nak syok...sbb xleh nak mereembat...dah cni sume member2...law blik perlis,bley gak aku wat friendly ngan mane2 team..cewah!!konon pro men futsal...huhuhu...jgn mara...kat mfi nie pon owg susah nak lpas aku taw..bkn nak bngga diri,tp 2lah kenyataannye...tnggu kwan2!!e-warn akan kembali ke perlis indera kayangan..oopppsss!!!silap...darul sunnah....bru btoi...kang marah rakyat jelata perlis kat aku...kikikikiki.....

oklah....tgh2 menaip nie mata pon dah pelan2 layu...dah mse tok tidow nie...da pokol bpe dah...ok lah...t da masa lg aku akan update lg blog aku nie k...SALAM!!!PEACE!!NO WAR!!1 MALAYSIA!!

No comments: