ME!!

ME!!

Saturday, April 17, 2010

bla...bla...bla....lalalalalaala

malam nie ujan plak...sejuk sket...bru best nak tidow....tp mata aku nie mcm da tongkat lak yg menahan....xngantok2 dri td...huh...pelik2...hihihihihi.....pg td aku wat presentation tok tech comm 2...madame akma azlin memuji group aku pnyer slide..hohoho....die ckap agak advance dri group2 yg len...mne x nye...aku pakai software pe ntah...nme ovation....mmg gempak lak kan...ngan cre present aku yg meyakinkan...bkn nak puji dri sendiri...tp da kenyataan..huhuhuhu....pape pon...group len pon ape kurangnya...ade cre penyampaian masing2 tue...aku puji sume lah!!!yg penting dah selesai..kan3???mse present tu,1st time tok tahun nie aku pkai kemeja...hahahahaha....law xkerana present nie...jgn harap la aku nak pkai...group aku present tentang tajok HOW TO WASH AND CLEAN A HELMET. kira steps tok basoh helmet laa....len dri yg len kan...huhuhuhu....xpela...aslkan wat kan...

next week da nak start final exam...aku nak prepare tok subjek math2 nie...huhuhu...goyang beb....pas2 electrical technology....french pon ape kurangnya....instrument lg...huhuhu...bila pk2 mcm xsanggop wooo....tp its the challenge...kne la tempuhi gak...bak kte pepatah..law xdipecahkan ruyong,maenkan dapat sagunya...xgitu??pape pon wish me luck for my final exam k...for my family,doakan lah along yer...k chow cincau lu...PEACE!!NO WAR!!1MALAYSIA!!

No comments: