ME!!

ME!!

Sunday, May 9, 2010

SELAMAT TINGGAL....

hmmm...dah abis upe2nye sem2 kat mfi nie....alhamdulillah...sumenya berjalan lancaar....lpas nie aku bakal menjadi pelajar mfi tahun kedua...lg bnyak cabaran yg akan aku tempuhi...ape2 pon...aku xkan lupakan semua memori di sem2 nie...akan aku simpan dlm pala otak smpai bila2....disini aku ingin memohon maaf kpd kwnku jika ada terkasaq bahasa,termkn n mnum,ter mcm2 lg laa....aku mintak maaf byak2 okei...buat si dia..maafkan aku sbb xblas msj2 ko...bkn xnak kwn....tp aku try nak lupakan kau...sbb bila kau msj aku...aku jd xkeruan...xtau lah kenapa...2la aku xpnh nak bls msj kau...aku xdak maksod nak jauhkan diri...aku hrp kau phm aku okei..

ape2 pon aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kpd suma lecturer...yg thn ngan perangai aku yg ska wat honuq lam kelas...hehehe...bkn per..aku mmg jnis yg xbley dok senyap...cpt boring...2psal aku wat hingaq(bising)....lebih lg mse kelas sensor...huhuhuhu...nasib baik mdm Hasrine sporting abis...lg sorang lecture en. fairus humar....mmg sporting gler2...aku xkan lupa jasa baik kalian suma...tidak lupa pada en affandi,mdm mardewee,mdm akma azlin n mdm aishah...jasa korang sume aku xkan lupa smpai bila2...korang mmg lecturer yg best!!

ari selasa nie aku balik ke perlis...lme gler kot aku xblik...satu sem woo...rindu gler kat adik2 ku...mak ayah aku...n memba2 sepermainan...huhuhuhu.....tungu kepulangan aku okei...aku akan balik ngan moto...berkonvoi beramai2...seronok beb!!adventure...

oklah...nnt ada masa aku update lg akei...trimas kerana sudi mengikuti blog aku yg xseberapa nie...PEACE!!1MALAYSIA!!NO WAR!!

No comments: