ME!!

ME!!

Tuesday, December 1, 2009

biodata aku....

name aku MOHD HAZWAN BIN BAKRI...asl sabah...dilahirkan di hospital queen elizabirth kota kinabalu sabah...aku dilahirkan pada tarikh 27-08-1988....law lmbt sket dah jd anak merdeka aku....hahaha...tp mne leh lwn takdirkan....ayah aku dlu seorang askar...tp skunk dah b'henti...diats sebab aper aku pon xtaw...mak aku fulltime suri rumah...aku da 4 org adik beradik....termasuk aku la...
aku sekolah tadika kat kem batu 3 pahang...pastu sekolah rendah kat sekolah kebangsaan bandar mentakab....pai darjah 2....darjah 3 pai 5 aku sekolah lak kat sekolah kebangsaan kem terendak melaka...sbb ayah aku kne posting g kem 2 lak....lpas 2 ayah aku b'henti askar...tros aku satu family pindah perlis kat umah atok sebelah ayah aku.......darjah 6 aku sekolah lak kat sekolah kebangsaan seri perlis.....
lpas tmt darjah 6,aku berskola menengah kat sekolah menengah kebangsaan perlis...unik kan nme sekolah aku...law xsilap...satu2 nye sekolah yg pakai nme negeri....heheh.....berbangga nye aku...tp satu jer yg kurang membanggakan aku sal skola nie....dye nye student keja gado jer....termasok lah aku...ahakz....tp 2 mser zaman jahiliah....skunk xdah...dah jd manusia...maybe kot...huhuhu.....
aku skola c2 dri form 1 pai 5....membe2 aku bnyak yg tkar g skola teknik....aku jer x....
lpas tmt skola menengah,aku sambung blaja kat ikm...beseri..kat perlis gak...maybe rezeki still kat cni lg kot....aku amik kursus kejuruteraan elektrik domestik & industri....bidang yg aku minati....lpas tmt blaja dan aku pon dah diiktiraf sebagai pendawai elektrik...aku keja selama setahun....kat syarikat sinartrik enterprise...kat c2 aku keja wat pemasangan lampu jln.....keja 2 mmg agak memenatkan..tp dah minat pnye psl kan...ape ade hal....
dlm aku keja 2,da gak cita2 nak smbung lg study aku...so aku pon apply la lam internet...university kuala lumpur....kat situ jer tmpat yg aku ley smbung blaja....sbb aku kan lepasan ikm....nak g tmpat len dye pkai sijil spm...spm aku xbrape sgt...ngee.....
alhamdulillah....dpt gak aku smbung diploma aku kat unikl....skunk dah nak msok sem2.....insyaallah aku akan tmt kan dip aku nie ngan jaya nye...mcm kat ikm dlu...alang2 menyeluk pekasam,biar sampai ke pangkal lengan....PEACE!!!1 MALAYSIA!!!

No comments: